Mobic Magazynier to innowacyjna aplikacja
wspomagająca pracę magazyniera

Dołącz do grona
zadowolonych klientów

Sprawdź i przekonaj się sam
przez 30 dni za darmo

Program magazynowy - Mobic Magazynier

Mobic Magazynier to aplikacja, która jest niezbędna do efektywnej pracy na magazynie. Aplikację można zainstalować na każdym smartfonie i na każdym kolektorze danych z systemem Android(od wersji 7.0).


W skrócie


Dawno minęły już czasy, kiedy praca na magazynach wymagała nie tylko tężyzny fizycznej, ale także żmudnej pracy umysłowej i zapisywania wszystkiego na papierze. Od lat programy magazynowe na komputery to standard. Obecnie coraz częściej i chętniej korzystamy z urządzeń mobilnych oraz aplikacji na te urządzenia. Taką formę ma właśnie najnowszej generacji program magazynowy Mobic Magazynier. Oprócz kolektorów danych aplikacja obsługuje także inne urządzenia z systemem Android (smartfony, tablety). Program magazynowy Android w formie aplikacji współpracuje z innymi programami komputerowymi oraz programami do zarządzania magazynami, a ponadto z całymi przedsiębiorstwami w innych aspektach. 

Aplikacje magazynowe - dlaczego warto wybrać nasz program magazynowy?


Za pośrednictwem programu magazynowego Mobic Magazynier, zainstalowanego na urządzeniu mobilnym, można w sposób tradycyjny, charakterystyczny dla kolektorów, skanować kody kreskowe towarów. Można także wprowadzać dane do systemu za pomocą skanera wbudowanego w aparat. Ten nowoczesny program magazynowy pozwala przeglądać pełną bazę danych towarów oraz kontrahentów. Zarówno przyjęcia, jak i wydania magazynowe są przez niego na bieżąco monitorowane a stany magazynowe — aktualizowane. Jednocześnie ten program magazynowy na Androida samodzielnie tworzy stosowną dokumentację dla wydań i przyjęć magazynowych (Faktury, WZtki, PZtki i inne). Pozwala na przechowywanie historii zamówień, którą można sprawdzić w każdej chwili. W razie jakichkolwiek pytań czy wątpliwości - zapraszamy do kontaktu. Jesteśmy do pełnej dyspozycji.

Praca w magazynie stała się zdecydowanie łatwiejsza, od kiedy do jej usprawnienia zaczęto wykorzystywać specjalnie przygotowane w tym celu aplikacje magazynowe. Mobic Magazynier to jedno z najnowszych rozwiązań tego typu, pozwalające na sprawniejsze wykonywanie obowiązków. Dzięki intuicyjnej formule i współpracy z wieloma urządzeniami narzędzie to szybko stanie się Twoim nieodłącznym towarzyszem w magazynie.

Aplikacje magazynowe – intuicyjne narzędzia dla magazynierów


Każdy program magazynowy ma za zadanie odciążyć osoby pracujące w magazynach, by wykonywały swoje obowiązki szybciej, efektywniej i jak najdokładniej. Aplikacja magazynowa, taka jak Mobic Magazynier, to narzędzie przystosowane do pracy na urządzeniach mobilnych, z których korzysta się obecnie zdecydowanie częściej niż z komputerów stacjonarnych. Taką aplikację można zainstalować na smartfonie lub tablecie i zabrać w każde miejsce, w którym aktualnie będzie potrzebna. Co więcej, współpracuje ona zarówno z innymi programami komputerowymi, jak i programami do zarządzania magazynami, co ułatwia gromadzenie oraz przekazywanie niezbędnych danych.

Program magazynowy, dzięki któremu Twoja praca stanie się łatwiejsza


Aby codzienna realizacja zadań stała się prostsza, zainstaluj w telefonie, tablecie lub profesjonalnym kolektorze danych nasz program magazynowy (potrzebujesz systemu Android w wersji 7.0 lub nowszej). Przy pomocy aplikacji Mobic Magazynier bez trudu zeskanujesz kody kreskowe towarów. Jeśli wolisz, możesz się też posłużyć skanerem wbudowanym w aparat. Program sam przygotuje dokumentację dla wydań oraz przyjęć magazynowych, a także będzie monitorował stany magazynowe i na bieżąco je aktualizował.

System WMS i jego zalety


Obecny rozwój technologii znacznie ułatwia pracę w wielu branżach. Nie inaczej jest w magazynach, gdzie system WMS cieszy się coraz większą popularnością. Każdy przedsiębiorca dąży do tego, aby praca w jego magazynie była sprawna, szybka, a przede wszystkim efektywna. Pełne rozwiązania WMS są zazwyczaj drogie i trudne we wdrożeniu. Chcąc jak najlepiej zoptymalizować wszelkie procesy zachodzące w magazynie, warto skorzystać z aplikacji magazynowej. Okaże się przydatnym narzędziem do pracy dla całego personelu, dzięki czemu przyjmowanie i wydawanie towaru będzie przebiegać o wiele sprawniej. Program magazynowy jest niezwykle intuicyjny i prosty w obsłudze, dlatego ryzyko nieudanego wdrożenia jest niemalże zerowe. Ekran startowy aplikacji jest czytelny i łatwy w obsłudze, dzięki czemu pracownicy mogą w prosty sposób zrealizować wybrane przez siebie zadanie. W sekcji „wydanie towaru” pracownik znajdzie listę dokumentów, takich jak: zamówienia od klientów ZK, wydania wewnętrzne WZ, faktury sprzedaży FS. Aplikacja posiada możliwość personalizacji poprzez odpowiednie wtyczki, dzięki czemu jest jeszcze bardziej funkcjonalna. 

Praktyczny program magazynowy


Na praktyczność aplikacji magazynowej wpływa także możliwość rezerwacji danego dokumentu do edycji, zmiany jego statusu oraz dodawania komentarzy do zamówienia, wraz z podpisem pracownika. Dodatkową funkcją programu magazynowego na Android jest możliwość ręcznego wyszukania pozycji, skanowania kodu kreskowego czytnikiem laserowym bądź aparatem telefonu. Dużym ułatwieniem jest również podręczny kalkulator, który pozwala na szybkie obliczenie wprowadzanych pozycji bez konieczności opuszczania aplikacji. W sekcji „historia zamówień” dostępne są zrealizowane już zamówienia.

Co daje korzystanie z aplikacji magazynowej?


Jak już wspominaliśmy, aplikacja Mobic Magazynier spełnia najważniejsze punkty systemów WMS i znacznie ułatwia pracę na magazynie. Co to dokładnie oznacza? Wszystkie niezbędne do pracy dane i informacje dostępne są w jednym miejscu. Aplikacje magazynowe pozwalają na automatyczne pobieranie zamówień z programu ERP, a także zawierają bazę towarów i kontrahentów, co umożliwia dokonywanie przyjęć i wydań magazynowych bez dokumentów zamówień. Dużą zaletą jest także praca na różnych urządzeniach – aplikacja jest przystosowana do smartfonów oraz kolektorów danych z systemem Android. Należy wspomnieć, że program magazynowy łączy się z systemami ERP poprzez sieć Wi-Fi lub Internet, a dzięki temu, że komunikacja odbywa się w trybie offline, aplikacja może działać bez dostępu do sieci.

System WMS dla małych i dużych magazynów


Mogłoby się wydawać, że system WMS jest przydatny jedynie w przypadku dużych magazynów, w których zachodzą skomplikowane procesy. Nic bardziej mylnego! Kompaktowe rozwiązania programu magazynowego przydadzą się także w magazynach niewielkich sklepów internetowych. Sprawna, efektywna praca jest istotna niezależnie od wielkości przedsiębiorstwa. Odpowiadając na potrzeby naszych klientów, w ofercie znajduje się możliwość darmowego przetestowania aplikacji przez 30 dni. Pozwala to na zapoznanie się z funkcjami aplikacji i korzystanie z działu technicznego. W zależności od wielkości magazynu można zdecydować się na podstawowy dostęp do aplikacji, który pozwala na jej instalację na jednym urządzeniu, bądź na pakiet rozszerzony, umożliwiający instalację na większej ilości urządzeń. Mamy nadzieję, że powyższy opis programu magazynowego rozwiał wszelkie wątpliwości. W razie dodatkowych pytań zachęcamy do kontaktu. Liczymy na owocną współpracę!



wideo

icon



Przyjęcia i wydania
magazynowe

Aplikacja umożliwia automatyczne pobieranie zamówień z programu ERP, rezerwację ich oraz kolekcjonownaie zamówionych artykułów. Następnie tworzony jest jeden z konfigurowalnych dokumentów w systemie ERP.

icon



Baza towarów
i kontrahentów

W aplikacji można dokonywać przyjęć i wydań magazynowych bez dokumentów zamówień. Do aplikacji pobierane są aktualne dane o towarach i kontrahentach

icon



Praca na różnych
urządzeniach

Aplikacja dostosowana jest do smartfonów oraz kolektorów danych z systemem Android. Kolekcje towarów mozna wykonać przy użyciu aparatu fotograficznego (szybki i bezbłędny skaner Logysoft) lub czytnika laserowego (wbudowanego lub połączonego przez Bluetooth)

icon



Współpraca z
programami ERP

Z systemami ERP aplikacja komunikuje się poprzez WIFI lub sieć Internet. Komunikacja jest Offline dzięki temu aplikacja może działać na magazynie bez dostępu do sieci.

Wyszukiwanie towarów w bazie

icon

Tworzenie dokumentów
wydania i przyjęcia magazynowego


Program magazynowy pobiera informacje o zamówieniach z programu ERP. W aplikacji widoczne są podstawowe dane dotyczące zamówienia oraz pozycji zamówienia. Przed przystąpieniem do kolekcji zamówienia magazynier zobowiązany jest do zarezerwowania dokumentu (tak, by żaden inny użytkownik nie realizował tego samego zamówienia). W każdym momencie może także wycofać swoją rezerwację. Podczas kolekcji zamówienia użytkownik może zmieniać ilości towarów, a także usuwać i dodawać towary do zamówienia. Kolekcję można wykonywać za pomocą skanera (aparatu fotograficznego lub wbudowanego) lub wyszukując towary tekstowo. W aplikacji magazynowej możliwe jest nie tylko realizowanie zamówień, ale także generowanie dokumentów bez zamówienia. W tym przypadku wszystkie towary są dodawane jako nowe, a oprócz towarów należy uzupełnić podstawowe dane o dokumencie takie jak numer dokumentu i kontrahenta.

Wyszukiwanie towarów w bazie

icon

Realizacja zamówienia


Po zakończeniu kolekcji towarów należy przesłać dokument do programu ERP w celu jego realizacji. Podczas realizacji zamówienia od klienta może być wygenerowana Faktura, WZ lub zrealizowane zamówienie. W przypadku zamówienia do dostawcy - Faktura Zakupu, PZ lub także zrealizowane zamówienie. W zależności od możliwości współpracy z programem ERP jest to realizowane w różny sposób. Program magazynowy może zaprezentować także dane magazyniera. W programie ERP można następnie sprawdzić kto realizował zamówienia.

icon

Przeglądanie historycznych zamówień


Każde rozpoczęte wydanie lub przyjecie towaru użytkownik może zostawić nieukończone. W każdym momencie do takiego zamówienia można wrócić w aplikacji i je kontynuować. W aplikacji widoczne są także historyczne zamówienia. Zamówień zrealizowanych (wysłanych do programu ERP nie można już edytować ani ponownie wysyłać)

Szybkość skanowania

icon

Współpraca z programami ERP


Aplikacja magazynowa Mobic współpracuje z coraz większą ilością programów ERP. W celu wygodnej wymiany danych dla każdego programu ERP przygotowywany jest Serwer Online, który instalowany jest na serwerze (w katalogu gdzie zainstalowany jest program ERP). Wszystkie operacje na serwerze w programie ERP są dokonywane bez udziału użytkownika. Dane pomiędzy serwerem a aplikacjamy wymieniane są po sieci Wi-Fi lub Internet.

Dokładność odczytu
Czytaj więcej

Inne nasze aplikacje

System WMS - Współpraca z programami magazynowymi

Mobic Magazynier, nasz system WMS współpracuje z coraz większą pulą programów magazynowych. Lista programów dynamicznie się zwiększa i jest stale aktualizowana. Nie ma Twojego programu na liście? Skontaktuj się z nami, a dostosujemy ją do Twojego programu ERP.

Subiekt GT

Subiekt GT

Insoft PC Market

Navireo

Insoft PC Market

Insoft PC Market



Program magazynowy android - Oferta współpracy

Poniżej przedstawiamy szczegóły oferty wpółpracy i zasady korzystania z aplikacji

Darmowa

0

Testuj aplikację Mobic Magazynier i przekonaj się jak bardzo ułatwi Ci pracę.

  • Nielimitowana liczba zamówień
  • Limitowana liczba pozycji na zamówieniu
  • Instalacja na 1 urządzeniu
  • 30 dni bez zobowiązań
  • Zdalna pomoc przy instalacji i konfiguracji
  • Pełne wsparcie techniczne i aktualizacje przez 30 dni



Podstawowa

1599zł*

Podstawowy dostęp do aplikacji - korzystaj ze wszystkich zalet aplikacji Mobic Magazynier.

  • Nielimitowana liczba zamówień
  • Nielimitowana liczba pozycji na zamówieniu
  • Instalacja na 1 urządzeniu
  • Zdalna pomoc przy instalacji i konfiguracji
  • Pełne wsparcie techniczne i aktualizacje
  • Opłata roczna (wsparcie techniczne, aktualizacje) 300zł/rok. Pierwszy rok w cenie.
  • Dodatkowa licencja 699zł*.
Przejdź do sklepu

Rozszerzony

2599zł*

Korzystaj ze wszystkich zalet aplikacji Mobic Magazynier na wielu urządzeniach.

  • Nielimitowana liczba zamówień
  • Nielimitowana liczba pozycji na zamówieniu
  • Instalacja na 3 urządzeniach
  • Zdalna pomoc przy instalacji i konfiguracji
  • Pełne wsparcie techniczne i aktualizacje
  • Opłata roczna (wsparcie techniczne, aktualizacje) 300zł/rok. Pierwszy rok w cenie.
  • Dodatkowa licencja 699zł*.
Przejdź do sklepu

* Do cen należy doliczyć podatek VAT.

HAMMER BS21

HAMMER Professional BS21

HAMMER Professional BS21

Wszechstronny skaner kodów QR oraz kodów kreskowych i smartfon z obsługą LTE w jednym.

  • Wbudowany skaner kodów 1D oraz 2D.
  • Ekran dotykowy o przekątnej 5' oraz wygodne przyciski skanowania.
  • Wzmocniona konstrukcja z certyfikatem IP68 i odpornością IK07.
  • Łączność LTE, Wi-Fi, Bluetooth.
  • Akumulator o pojemności 5000 mAh z funkcją Express Charging.
  • W cenie pomoc w instalacji i konfiguracji aplikacji Mobic oraz wtyczek do programu ERP.

ZEBRA TC21

Nr katalogowy: TC210K-01B212-A6

Kolektor TC21

Ergonomiczny i wydajny komputer mobilny z wbudowanym czytnikiem kodów kreskowych, który łatwo mieści się w kieszeni.

  • Wydajny i dokładny moduł skanujący - SE4100 (1D/2D).
  • Android 10 oraz 3GB pamięci RAM i 32GB na dane.
  • Duży, zaawansowany ekran dotykowy High Definition o przekątnej 5”
  • Odporny na upadki i wstrząsy - klasa szczelności IP54
  • Wymienna bateria PowerPrecision+ o standardowej pojemności 3100 mAh
  • W cenie instalacja i konfiguracja aplikacji Mobic (licencja bezlimitów na 1 urządzenie) oraz zdalna pomoc w konfiguracji i instalacji wtyczek do programu ERP

Program magazynowy - skrojony na miarę.



Jeżeli program magazynowy Mobic Magazynier nie współpracuje z Twoim programem ERP lub aplikacja nie spełnia wszystkich Twoich wymagań - napisz do nas. Przygotujemy aplikację specjalnie dla Ciebie.



Skontaktuj się z nami


Jesteś dealerem? Skontaktuj się w celu omówienia warunków współpracy!

Skontaktuj się z nami


Program magazynowy - do pobrania

Poniżej znajduje się aplikacja oraz instrukcje obsługi aplikacji.

Aplikacja Mobic Magazynier


Pobierz najnowszą wersję aplikacji Mobic Magazynier.

Programy do synchronizacji


Pobierz programy do synchronizcji aplikacji z programami magazynowymi wraz z instrukcją obsługi.

Instrukcja Obsługi


Pobierz instrukcję obsługi aplikacji Mobic Magazynier.

Nowości w aplikacji magazynowej

Sprawdź co nowego w kolejnych wersjach aplikacji Mobic Magazynier.

Pokaż więcej

Numer wersji 1.44

Dodanie możliwości drukowania Packing List dla zestawów podczas realizacji Przesunięcia MM. W nowej wersji pojawia się ikonka drukarki do wydruku Packing List. W Packing list drukowane są wszystkie składniki wybranego zestawu.

...

Czytaj więcej >

2023-09-29

System WMS - intuicyjny program, dzięki któremu praca przebiega znacznie sprawniej


Każdy z nas zdaje sobie sprawę z faktu, że pracując na magazynie, ma się styczność z dużą ilością danych. Dlatego, jeśli tylko jest ku temu okazja, warto sobie tę czynność upraszczać. Korzystanie z programu magazynowego, w którym jest możliwość zebrania wielu informacji dotyczących zamówień, towarów czy kontrahentów, znacznie ułatwia, a tym samym przyspiesza, wykonywanie codziennych zadań. Dzięki temu, że dane mogą zostać zapisane, osoba pracująca na magazynie nie musi martwić się, czy na pewno są one poprawne.

Dlaczego powinieneś zdecydować się na wybór naszego programu magazynowego?


Wielu przedsiębiorców, niezależnie od tego czy posiada średnie, czy sporych rozmiarów magazyny, poszukuje ułatwień, które będą usprawniały pracę. Taki właśnie jest program magazynowy Mobic Magazynier. Stanowi wsparcie od pierwszych kroków z zamówieniami, aż po wysłanie ich do klienta. Dzięki temu, że stworzony przez nas system jest kompatybilny z coraz większą ilością programów magazynowych, staje się bardzo prosty do wdrożenia w konkretnym przedsiębiorstwie. Jeśli jednak wiesz już, że Twojego programu magazynowego nie ma na liście obsługiwanych przez Mobic Magazynier, zgłoś się do nas! Jako twórcy mamy możliwość dostosowania aplikacji do konkretnego programu ERP. Wybierz Mobic Magazynier, a już po krótkim czasie jego użytkowania przekonasz się, że jest wsparciem i ułatwieniem w codziennych czynnościach na magazynie. Przypominamy też, że pierwszy miesiąc testowania systemu WMS jest darmowy! Warto go wypróbować i przekonać się o jego funkcjonalności. Zapraszamy!

Skontaktuj się z nami

Jeżeli jesteś zainteresowany współpracą lub masz jakiekolwiek pytania - skontaktuj się z nami. Rozwiejemy wszelkie wątpliwości i zaproponujemy korzystną ofertę.

LogySoft - biuro

  • 699-710-734

  • biuro@logysoft.pl
  • al. Wilanowska 214
    Warszawa, POLSKA

Masz pytania?

Napisz do nas wiadomość. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe. Jeżeli wolisz kontakt telefoniczny zostaw telefon a na pewno oddzwonimy.